FAQ


Kui õige varuosanumber on teada, kasutage meie varuosade otsimootorit hinna, kättetoimetamisaja, kättesaadavuse, väljavahetamist puudutava teabe jms teadasaamiseks.
Kui varuosanumber ei ole teada, ei tähenda see seda, et meil pole võimalik seda tarnida. Palun täitke päringuvorm ja saate RAMi tehniliselt konsultandilt 24 tunni jooksul vastuse.
Tellimuse esitamiseks registreeruge või logige sisse.
Varuosa ostukorvi lisamisel ja selle tellimisel saadetakse teie registreeritud e-posti aadressile ettemaksearve. Pärast selle tasumist teeme ja kinnitame tellimuse.

Kasuliku otsitulemuse teave:


Kursori viimisel tähele „i“ kuvatakse lisateave.
(lennutransport) kui varuosal on liigne mahukaal (suured mõõtmed), saatke hinnapäring, sest võidakse rakendada lisatasusid.

sisestage kuni viis varuosanumbrit korraga, eraldades need koma , või semikooloniga ;
ükski eraldussümbol ega tühik ei mõjuta otsitulemust
näiteks: 7E5807417C GRU, 75653-42090-C0, 51 12 7 184 769
minimaalne tähemärkide arv otsingu õnnestumiseks – - 5
Kui õige varuosanumber ei ole teada, võtke tehnilise toe saamiseks ühendust RAMi meeskonnaga, ning me teeme õige varuosanumbri ja rakendatavuse VIN-koodi (kerenumbri) järgi kindlaks.
Palun täitke päringuvorm ning RAMi tehnilised konsultandid annavad sihttootja originaalvaruosade kataloogi abil teavet ja võtavad teiega võimalikult kiiresti ühendust.
Teavitage meid, kui sõiduki tööomadusi või välimust on mingil viisil muudetud, lisades pildid.

Registreeruge või logige sisse
Viige tellimisprotsess lõpule ja tehke pangaülekanne, viidates registreeritud e-posti aadressile saadetud arve numbrile.
Viige tellimine lõpule ja tehke pangaülekanne.
Tellimisprotsessi kiirendamiseks edastage maksekinnitus aadressile info@ramvaruosad.ee.

Tellimuste jälgimiseks logige sisse ja avage tellimuste nimekiri või võtke ühendust RAMiga.

  • Tellimuse värvide selgitus

Part order is accepted - see "ordered" and "received" dates.
Part is invoiced - collected or delivered, or sent with courier service.
In Stock ! No need to order, the part is in dts stock.
Paused ! Part is put on pause, see notes and comments.
Stop ! Part is cancelled or declined - see notes and comments.

  • RAM pakub tasuta uurimist äripartneritele – kindlustusseltsidele, esindustele ja remonditöökodadele.
  • Kasutame Euroopa, Jaapani, Korea ja USA autotootjate originaalvaruosade katalooge vastavalt VIN-koodi ühilduvusele.
  • Kui otsite tellimise asemel vaid hinnateavet ja/või varuosanumbreid, võtke meiega ühendust ja lepime uurimise käsitlemiskuludes kokku.

Kuidas koostada varuosade päringut VIN-koodi järgi?:

1. ETAPP

Kohustuslik TEAVE

tootjad nimi ja mudel

VIN-kood tehnilisest passist – 17 tähte ja numbrit

Kirjeldage – vajalikke varuosi

Sortige vajalikud varuosad

Auto muutmine või ümberehitamine – pildid

2. ETAPP

Toetatud päringuvormid e-posti teel:

EXCEL

WORD

PDF

TEXT

3. ETAPP

Täiendav TEAVE

Maksja kindlustusselts – juhtumi/alamjuhtumi number

Kvaliteetsed analoogvaruosad

Kiire kättetoimetamine – kõrgemad hinnad

Aeglasem kättetoimetamine – madalamad hinnad


Teeme koostööd kulleri- ja veofirmadega otsetarneteks Euroopa piires.
Vastastikusel kokkuleppel pakume kindlustusjuhtumite ja üle 1000-euroste tellimuste puhul transporti Tallinna piires.
Klient on kohustatud saadetise kvaliteedi heaks kiitma enne veo- või RAMi heakskiitmisdokumendi allkirjastamist.

Euroopa, Jaapani, Korea ja Ameerika autotootjate originaal- ja järelturuvaruosad

  • body_parts Kere engine_parts Mootor
  • transmission Käigukast transmission Jõuseade
  • electrical parts Elektrisüsteem accessories Lisatarvikud

Kui soovite, et teie tellimusega hakataks tegelema võimalikult ruttu, proovige tellimused saata päeva esimeses pooles. Vastasel juhul saab teie tellimuse saata meie tarnijatele vaid paari tunni jooksul või järgmisel päeval (näiteks, kui saadate tellimuse õhtul kl 18, võib tarnija tellimuse kätte saada järgmisel päeval).

  • Hüvitatava ja vahetatava varuosa saab tagastada üksnes originaalpakendis.
  • Tagastatud varuosal ei tohi olla väliseid kahjustusi.
  • Tagatissumma ja tagastuskulud sõltuvad varuosade mõõtmetest ja tootjate tagasimaksepõhimõtetest.
  • VAGi (AUDI/VW) varuosanumbri lõpus on X
  • Mercedese varuosanumbri lõpus on 90 või 80
  • Mitsubishi varuosanumbri alguses on R

  • Iga tagastuspäringut käsitletakse eraldi ning räägitakse otse tootjaga läbi olenevalt tema tagastuspõhimõtetest. Sellega võivad kaasneda tasud.

Kui soovite tellimust muuta või tühistada, võtke võimalikult kiiresti ühendust, et leiaksime teile parima lahenduse.

  • Hinnad ei ole fikseeritud ning muutuvad pidevalt tootjate hinnakirjade igakuiste uuenduste ja valuutakursside kõikumiste tõttu.
  • Seetõttu ei ole RAMi koostatud orienteerivad hinnad fikseeritud ning kehtivad kuni hinnakirja või valuutakursi järgmise uuenduseni.

Allahindluse suurus sõltub kuu- ja aastakäibest.
Pakume oma äripartneritele allahindlusi ja krediidimakseid.

Tootjate kvaliteedistandardite kohaselt pakutakse originaalvaruosi juriidilistele isikutele üheaastase tootjagarantii ja eraisikutele kaheaastase garantiiga.
Elektriliste varuosade garantii kehtib tingimusel, et varuosa on paigaldanud volitatud edasimüüja.
Garantii ei kehti, kui varuosa on kulumise tõttu kahjustatud.
Kerget uduseks minemist ja kondensaadi teket ei peeta tootmisveaks, kui välistemperatuur on alla +10 °C, sajab vihma või lund.
Garantiinõude blankett



Õigusteave

Võtke ühendust RAMiga

Lahtiolekuajad: E–R 08.00–17.00 L, P suletud


info@ramvaruosad.ee


+372 5033377


Kalda 7, Nõmme linnaosa, 11625 Tallinn, Harju maakond